Friday, February 16, 2007




Jag gjorde ett litet album till familjen i Alla hjärtans dag present! Idee´n fick jag av Pembas blogg, där finns mycket fint att titta på!! Tack för all inspiration, Pemba!!
Men varför blir det så himla ful färg när man scannar in bilderna, suck...man vill ju ha snygga bilder att visa upp.
Sonen V har lov från idag och just nu så...städar han sitt rum!!! GLAD blir man!!! Han ska ju få vårt stora sovrum så han är kanske inspirerad av det! Tycker att det är lite mer rättvist att han får det stora rummet, han som är mest i sitt rum. Vi tillbringar ju bara natten där...Lille A ska få storebrors rum och mannen och jag får det som blir över...mellanrummet...inte sååå kul men vad gör man när det fattas ett sovrum? Flyttar??? Nja...har ju flyttat 12...gånger så det räcker ett tag iallafall!!

3 comments:

fanny said...

Men jösses vilket fint album du har gjort!!! Kanon! Vad roligt att jag har inspirerat. Verkligen, verkligen jättesnyggt! :-D

Maila mig på pembadesign@yahoo.com, har ett privat meddelande till dig.

Virre said...

Vilket jättefint album! Jag beundrar er som får till sånt här, jag har provat och får liksom aldrig till det...
Men jag kan ju njuta av att titta på er andras saker!

mia said...

Fanny: TACK! *rodnar av allt beröm*
Veronica: Jag får inte toll Lo...men det får ju du!!!