Wednesday, February 28, 2007

Då var man 40...

TACK alla...
Snälla människor som har grattat mej på min 40-års dag!!! TACK TACK TACK det värmer verkligen!!!

Då ligger man här idag...förkyld och trött och 40...men GLAD!! Vilken dag det blev igår! Fast jag hade sagt till "alla" att jag ska ha en riktig baluns till sommaren så komme det folk och vi hade såå trevligt!
(de enda som inte grattade var mitt jobb...men e man mammaledig så e man...väl...) EN kollega kom privat och hade en fin blomma med sig från henne och hennes familj)

Massor med blommor fick jag och böcker och scrappsaker och presentkort och en tjejmiddag ute och en tavla som sonen målat! Tack Viktor!!! Å så fick jag ett...bubbelbadkar av mannen!! Jo det ÄR sant! Ett STORT hörnbadkar med små hål som ska massera min stackars ömmande rygg!! Verkligen underbart!!! Han är BÄST mannen!!
ett litet krux i det hela bara...badkaret går INTE in i huset...
Men jag vet att han löser det åsså!! Sån e han, min man!!!!

Bild kommer NÄR badkaret är på plats!!!

3 comments:

fanny said...

Oj vad härligt det lät med bubbelbadkar! Vilken present! Och det andra lät ju inte som det gick av för hackor heller! :-D

Anonymous said...

Fanny: Ja det ska bli underbart! Krypa ner och låta sig bli masserad, med ett glas...gott..i handen, levande ljus och OM mannen e snäll får han kanske åsåå vara med;)

Anonymous said...

Inte visste jag att det var 40 du skulle fylla, visste bara att du skulle fylla år! Grattis i efterskott!!!!!