Thursday, March 01, 2007

Lite grattiskort!!







Har lyckats knåpa ihop lite grattiskort till min mamma och svärmor!

Kortet på min mamma är från 1971
så det var extra kul att använda det och glad blev hon! Till svärmor blev det ett scrappat kort med henne och lille A och en
digitalscrapping. Tycker det är otroligt svårt att få till digitalt...beror antagligen på att jag är så kass på engelska och alla program verkar ju vara på just engelska...

Nu lär det inte bli så mycket scrappande eller surfande heller,för den delen...snyft...3 veckor kvar nu till massagekursen och jag bara MÅSTE
repetera "alla" muskler och fästen och skelett och...det känns mycket
när man öppnar gamla anatomiboken...11 år sedan jag läste det så..liiite damm är där allt på boken...åsså ..

4 comments:

fanny said...

Jättefina kort! Lycka till med pluggandet nu!

Anonymous said...

Lycka till med pluggandet....vet vem jag sak våldgästa sen när väken sätter in=). Kram Martina

Virre said...

Härliga saker du gjort och jag säger som de andra lycka till med pluggandet!

Anonymous said...

Tack alla!!
Martina: Du är SÅ välkommen, bara jag kunde bli klar nån gång..