Saturday, April 14, 2007

Distresskursen




Distresskursen på ScrapRoom i torsdags genererade till att jag stolt kan visa upp tagboken vi lärde oss att göra!

Vår eminenta kursledare Karin guidade oss skickligt genom 2½ timme och gjorde att hela kvällen kändes som ½ timme totalt!! Precis hur skickligt som helst.

Två olika kort gjorde vi och så då tagboken om jag blev häftigt förälskad i !

Av ett akvarellpapper och en massa stämpling, infärgning av taggarna med distresserna och lite vikning samt en del tålamod, så blev det precis som jag ville! HUR ofta kan man säga det? Att det blev PRECIS som jag ville!!
Denna tagbok kan man ju utvecka som man vill och sätta in foto och på så vis göra den mer personlig om man nu ska ge bort den i present.
Jag är överlycklig över detta lilla projekt, så se upp alla "stackare" som nu fyller år i min närhet!!
För övrigt så BLOMMAR faktiskt min älskade Frittilaria meleagris och jag ska bjuda på bilder lite senare men just nu lyssnar jag påTony Carey`s Boystown och då kan ingenting störa mej!
Så på återseende kära läsare!


3 comments:

Fanny said...

Å jösses vilken fin! .-) Jag blir också helt kär i den. Jättevackra färger.

Anonymous said...

Wow...förstår att du gillade den kursen. Blev det inhandlat nån silhouette i lördags??? Så kan jag komma på massage och leka med din maskin ;-). Ha det gott i det fina vädret. Kram Martina

mia said...

Fanny: Tack!! Vad kul att du tittade in!!

Martina: Det blev ju ingen Silhouette..plånboken har tagit mammaledigt den åsså...men du får såklart komma på massage iallafall!! Alltid välkommen