Sunday, April 08, 2007

Tävlingsbidragen




Mina bidrag till ScrapRooms födelsedagstävling!
Jag hade ju inte väntat mej att vinna men det var kul att delta och lite nyttigt..att våga visa min stil. Jag har ju förstått när man tittar runt på olika galleri, att jag har en egen stil. Det kan tyckas bra men samtidigt är det ju nervöst. Man vet inte riktigt vad folk ska tycka om ens alster.
Jag använder mycket metall. Blomman på kortet till Ingela har jag gjort av lödtenn. Jag tycker det är roligt att göra saker som andra inte har och som inte går att köpa. Så var jag då på Panduru och döm om min förvåning när de säljer nästan likadana blommor i metall där...suck..så trött man blir..
Jaja det är väl bara att ta nya tag! Det är vår och vårkänslorna bubblar, då kan man inte bli nerslagen av sånna här petitteser! Vårblommorna kryper sakta upp ur jorden och man blir så lycklig när man ser favoritblomman har lyckats än en gång! Att de bara orkar!
Snart, snart får jag se henne igen..min "Frittilaria Meleagris" Kungsängsliljan som faktiskt är RUTIG! Hela klockan har alldeles perfekta små rutor. I vitt eller en variant som är lila! När de blommar är lyckan fullständig!

2 comments:

Anonymous said...

Dina kort är verkligen jättefina! Jag gillar din stil!

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Gunvor: TACK så hemskt mycket! Så glad jag blir!! Jag betraktar ju mej som nybörjare fortfarande så det är jättekul att höra!
kram