Monday, April 30, 2007

Tre snabba!!







Tre snabba kort igen...från min tapetsamling som fortfarande inte ser ut att vilja krympa...men det är rätt härligt att kunna gå ner i min källare och sitta och bläddra i böckerna! Lite som julafton faktiskt...

Stora sonen fyller 9 år i morgon och det ska naturligtvis tillverkas ett kort till honom också, det får väl bli i natt när man är klar med allt annat!

Eftersom han lyckades med bedriften att gunga och fastna med strumpan i gungan ! och passa på att hoppa av i samma ögonblick, resulterade ju detta i en bruten arm...så kortet får nog gå i det temat...stackarn! Förra året på sin fördelsedag hade han lunginflammation...
Min mamma frågade häromdagen VAD jag skulle HA korten till?!!!!! kee????
Dödskallestämpeln har jag lånat av Jeannettan (tack du är en ängel)! Jag tycker den är så läcker och det är nog rebellen i tvåbarnsmamman som den talar till;))
Förresten så har jag blivit erbjuden TVÅ jobb!!! Det ena är bra för min "karriär" inom mitt område och smart att ta, det andra är bara så HIMLA kul !!!! HUR gör man då???
Det jag ska göra nu är att öppna en ny öl och börja slå in sonens paket men i mitt stilla sinne funderar jag på HUR 17 packar man in en studsmatta snyggt!!!!!




4 comments:

Anonymous said...

Överhäftiga kort!!

Anonymous said...

Men...TACK Marie!!!
Så glad jag blir!!!!
Vad kul att du tittade in här!!!

Fanny said...

WOW! Gillar färgerna och stilen på de här. Supervackra.

Marie said...

Dina kort var görfina och jag förstår om du har ett dilemma angående jobb och studsmatta :)