Friday, April 27, 2007

Två snabbkort!!

Lyckades göra två snabbkort häromdagen!

Nallekortet till Pernilla som ska krya på sig och den tokiga grodan till Jeanette(dra inga paralleller nu) bara för att hon alltid har ett bra tips över och för att hon finns!

Nu har jag fått användning av mina tapeter, äntligen!! ja inte alla 35 ! böckerna...de lär nog räcka resten av mitt scrapliv men det är rätt mysigt att sitta och bläddra i dem och så plötsligt














får man en ide`. Som små barnsmamma har man dock oftast inte tid att förverkliga alla briljanta idéer´r man får men...some day!!!








4 comments:

Fanny said...

Vilka fina kort. Gillar särskilt nallekortet - du vet, mina färger typ :-D Fast grodkortet är också fint. Vad är det för stämpel längst ner till höger?

Anonymous said...

Fanny: Tack!!! Ja vi har nog lite lika favoritfärger!!
Stämplen är från Panduru. Det var ett set med tre olika stämplar. Tror inte att det är en speciell symbol, fast det kanske det är!?
spännande!!

Anonymous said...

Hahaha tack för den du = )

Jag bara blev så "fetglad". son tonåringarna uttrycker det.

Tack gulliga missemurr

Marie said...

Ja som småbarnsföräldrar har man händerna full dygnet runt känns det som.Själv sitter jag om kvällarna när det har lugnat ner sig lite. Jättefina kort du har knåpat ihop