Tuesday, May 22, 2007

Hjärtalbumet!!!

Det kom ett snabbt svar och då är jag lika snabb tillbaks!!

Här är alltså hjärtalbumet som är bilder från den helt fantastiska möhippa vi var på för ett tag sedan!! Roligare än så kan man nog inte ha!!!


Fantastiska människor, fantastisk planering och fantastisk blivande brud som verkligen bjöd på sig själv!!

Albumet är i form av ett hjärta och det innehåller 8 sidor chippbordhjärtan. Det betyder 16 sidor att scrappa! Många sena nätter, mycket spring på ScrapRoom, att de aldrig tröttnar på mej...Tack alla i butiken för det!!! Det är alltid lika inspirerande att komma in till er!!


Här kommer bilderna! Jag har scannat in dem och erkänner direkt! Jag KAN inte scanna...det blir suddigt och jag fattar inte HUR man ska få till det...







































































































































6 comments:

Anonymous said...

Jatte, jatte, jattefint album! Maste kanske gora ett sjalv nu...

Anonymous said...

Den är såå fin & jag har sett den i verkliga livet..så WOW säjer jag bara

Fanny said...

Men käraste du, vilken fantastisk bok! Nu har du nog överträffat dig själv, gumman! :-) Hoppas den blivande bruden uppskattar allt jobb du lagt ner - jag vet själv hur mycket jobb det är med chippisalbum - mer än man tror!!!

Scrapangel said...

Det är jätteläckert, jag gillar din färgsättning massor!

Anonymous said...

Hur coolt som helst Missemurr! Och fortsätt du att springa på ScrapRoom ;)

Anonymous said...

Superfint album!