Friday, September 07, 2007

Hinner inte..

Nu hinner man inte scrappa längre...
Lite ironiskt kan tyckas då jag numera omger mej med just scrapsaker hela dagarna!! Jag har nämligen börjat jobba på ScrapRoom i Helsingborg!!! Å för er som undrar så är det verkligen JÄTTEKUL!!! Tänk att bara få gå omkring och fingra på alla vackra saker som finns på detta ställe! Nu är det ju iof så att man inte har så värst mycket tid att just gå omkring och fingra men det är verkligen jätteroligt att jobba med sin hobby! Å alla dessa positiva människor man möter varje dag!!!
Så nu vet ni var jag befinner mej nu när mammaledigheten tog slut..å det går bra för lille Alfred på dagis också! Även om det är liiite läskigt när mamma plötsligt försvinner från dagis...

4 comments:

Fanny said...

Men supergrattis till det nya roliga jobbet!!! Vad skoj! Kul att h�ra av dig igen!

Lisbet said...

Men....trpkigt att du inte hinner scrappa. Men din tid kommer nog..

Anonymous said...

Jättekul att du börjat och trivs så bra! Hoppas att vio får möjlighet att ses "IRL" snart!

Botilda said...

Det går i vågor, vad man hinner och vad man orkar, eller hur. Själv surfar jag på en barnklädsvåg sedan i våras och det blir bara roligare och roligare (och sambon blir bara mer och mer irriterad över symaskinsbrummande från matbordet…).

Ser att du har länken till min text-sida, kanske skulle du byta ut den mot min textil-sida? Där händer det mer ;-) (www.tildetextil.blogspot.com)